Runaway as fast as you can

Fotade dessa bilder för ganska längesen. Använde Sonykameran, så kvaliten blev inte så bra när jag fotograferade (i?) ''bokeh''. Nu börjar klockan bli mycket och jag ska ta och hoppa i sängen. Nu är dans workshopen slut. Lite tråkigt fast ändå skönt. Vi dansade på stan idag. Riktigt grymt. Också gick vi runt med ''hatten'' för att samla ihop lite pengar till dricka. Sen tog vi vårt lilla ''danståg'' vidare till stadsparken och sen drog jag hem och åt tacos. En liten förklaring av mig dag. Ville också bra säga tusen tack för alla fina kommentarer.
Det var så kul att jag vann igår, fick hela 68 besökare (brukar ha runt tio).
Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

Varför heter rubriken så? (: <3

2011-06-18 @ 17:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback