Du är fri och tar allting förgivet

''Tennisveckan'' pågår just nu i Båstad och vi har som en liten tradition att åka dit varje sommar. Så jag tog lite bilder som ni får se. Jag tyckte att det var läskigt med såkallad ''street photography'' för jag visste liksom om folk skulle bli upprörda, hehe. Så jag fotograferade lite i smyg och när folk inte gick så nära med ansiktet för kameran.
Jag tycker att bilderna blir i så dålig kvalité, både på min facebook sida till bloggen och här. Någon som har något tips om hur man ska slippa det? Skriv gärna i en kommentar i sånna fall!

Kommentarer
Postat av: mormor

Kan det bero på att du tar bilderna i färg och sen

tar bort/tonar ner färgen till svart?? Kolla om det blir lika "dålig" kvalité om du lägger in dom i färg. Rosorna var jättefina i alla fall och lillsyrran också, vem kollar hon på?? ♥♥♥

2011-07-13 @ 20:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback