Now I know

Funkar inte att ladda upp bilder som jag har sparat i Fireworks, så det får bli denna, icke redigerade bilden just nu...

Har alla haft en bra Midsommarafton? Jag har. Vi var hos Vilma och firade där. Fick ingen 'Midsommarkänsla' precis eftersom att det var så dåligt väder, men det var väldigt kul ändå. Istället för att dansa runt Midsommarstången så fotograferade jag och Vilma när alla dansade och lite andra saker. Så bilder kommer antagligen idag eller imorgon.
Om ni undrar varför rubriken heter så, så ska ni veta att jag har klurat ut hur min nya bloggdesign ska se ut. Jag kommer fortsätta blogga här, men jag ska först göra designen på min testblogg!
Förresten, gilla min blogg på facebook här!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv; Superkul att du är med och tävlar i dagens blogg,:D gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :) :)

2011-06-25 @ 16:38:09
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: EMMI - modeblogg

Var med och tävla om att vinna en länk på min blogg! En daglig tävling och vinnaren utses redan imorgon. Anmäl dig här; http://fashiontwisted.com/2011/june/dagens-lankar.html#comment

Vill du ha större chans att vinna, sänd flera kommentarer!

Trevlig sommar, fashiontwisted.com

2011-06-25 @ 18:37:43
URL: http://fashiontwisted.com
Postat av: Gerntha

jätte finfina bilden mildred. Kramiz på dej!

2011-06-25 @ 20:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback