Följ mig på bloglovin'

Följ min blogg med bloglovin

Jenni #1


För ett tag sen så fotade jag fina Jenni! Vi tog inte så jättemånga bilder, men alla blev riktigt bra! Kul var det också. Egentligen var det lite dåligt väder men jag fixade det litegrann i Lightroom.
Det finns fler, men jag visar inte alla på en gång!

Vattenskivor



Lite bilder jag tog för ett tag sedan. Blev väl hyfsat nöjd. Egentligen är bilderna lite gulaktiga men jag gjorde de lite blåare. De är tagna med den tjocka feta kameran. Man tror verkligen att den tar dåliga bilder, men kolla dessa, de blev riktigt bra tycker jag...
Kul att bloggen äntligen har börjat igen. Jag har suttit och grubblat över hur designen ska se ut. Men till slut fixade jag detta helt själv. Men jag har lite fler saker som ska komma in, tex, facebook och bloglovin knapp!
Men det får bli så här sålänge!

Om mig

Hej!
Jag heter då Millie Eriksson och är född 1999. Jag bor i
södra Sverige.
Jag har ett intresse för fotografering som började för inte så länge
sedan. I skolan hade vi Elevens Val och då kunde man välja det.
Jag har gillat det förut också, men inte på samma sett.
Sen har jag tagit mer och mer bilder och så ville jag göra en blogg
där jag kan dela med mig av det.
Är det något du undrar eller vill säga så kan du kommentera eller skicka ett mejl till
[email protected] så får du svar av mig.
Foto: Jag

Tävling - iphone 4!

Är med i en tävling på den jättebraiga bloggen, modellinglove.se! Tryck här om du vill vara med i tävlingen. Kramis!