Behind the scenes - Alice in Wonderland

fuck you queen of hearts ;)

snart ready to go out in the world and rock the shit out of everybody... snart x)
ready to go, be cute aahahhahaah ∆ OMG JAG GJORDE EN TRIANGEL :D
Hejsan allihopa!!!!! det e jag som e Kelly, snyggingen på bilderna ;) Skoja ne men det gör jag igentligen inte. Haha jag har iallafall tagit lite pictures med Millie, vi stal insperation av Alice in Wonderland! och jag har damp, för att jag inte får använda mitt fulla ordföråd på min egen blogg... hmm nej på Millies blogg :) aja har man ingen blogg så har man ingen blogg, jag borde ha en blogg men jag kan inte riktigt bestämma mig om jag ska ha en blogg. Mer bilder får ni kanske, kanske, kanske se senare :D enligt Millie kommer ni få det... kanske ;)

Kommentarer
Postat av: mormor Ann

Snygga tjejer och kul bilder - syns att ni har roligt tillsammans.

Lika roligt hade ni nog 2003 på verandan på Viggens väg när ni dansade och sjöng och snurrade fingrarna i era pippilotter - ni var riktiga sötnosar redan då! Lev och må, kramar till er båda ♥♥♥

2011-07-06 @ 09:41:31
Postat av: Karin<3

MIIIN KELLY!:D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback