Från söder till norr

Här får ni lite bilder om hur mina två första dagar har varit. Bilderna är tagna med den nya kameran som funkar super. I torsdagskväll så blev det stora problem och jag ville lämna tillbaka den och hit och dit. Hehe, men så på en sida så stod det hur man skulle ställa in bländaren och slutartider för bästa bilder osv, och då löstes det. Jag har har med mig min lille kamera överallt och knäpper 30 bilder i minuten. Nästan...
Internetet funkar ju sååå dåligt men jag försöker att göra inlägg ibland men det funkar inte att ladda upp bilder, så där har ni andledningen till så dålig bloggning :)

Kommentarer
Postat av: Mange

Fina bilder och vad trevligt att kameran var såpass bra! :)

2011-07-03 @ 09:49:13
Postat av: mormor

Åh vilka fina bilder och vilka fina blommor! Stugan ser lite "ledsen" ut - tur att ni är där och piggar upp! Roligt att få se bilder - ta fler och ha bra

dagar. ♥♥♥

2011-07-03 @ 10:34:13
Postat av: Emma

hej allt bra? :)

2011-07-03 @ 14:17:19
URL: http://baananflugan.blogg.se/
Postat av: Malva

Hur mycket kostade din kamera?

2011-07-04 @ 13:07:22
Postat av: mormor

Ser du flickan i molnen med håret som fladdrar och

strålarna som bildar en kjol?? Kolla till höger i bilden - jag ser henne gör du? ♥♥♥

2011-07-04 @ 22:15:13
Postat av: Love&Peace

Fina bilder. ^^

Nu har jag en tävling på min blogg- kika gärna in och lycka till! ♥

2011-07-07 @ 21:35:38
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback